Sunday-funday!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig men ville skriva lite om min helg. Har jobbat och det har gått ganska bra faktiskt, har nästan hunnit med allt som ska hinnas med vilket såklart känns ganska skönt. Börjar få in någon slags rutin vilket verkligen underlättar. Igår efter jobbet lagade sambon god pulled chicken fajita som jag åt med tacochips och diverse tillbehör sen åkte vi ut för att övningsköra. Jag har bokat min första tid på körskolan, den är på onsdag. Ser verkligen fram emot det, det är dags för mig att ta körkort snart känner jag.

Idag efter jobbet åkte jag in till stan och träffade min syster Karin (hon som ibland bloggar här). Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Pratade lite om att hon skulle fortsätta blogga här vilket jag tycker om. Hon säger att hon testar en hel del hudvård, så jag ska försöka få henne att blogga om det eftersom jag knappt testar något. Sen pratade vi lite om våra föräldrar vilket gjorde att jag fick lite konstigt humör efter det, ganska nedstämd. Sambon hämtade mig vid tunnelbanan och vi åkte och köpte thaimat! Så himla mumsigt och det hjälpte faktiskt lite mot nedstämdheten. Sen att Micke alltid livar upp min vardag ska jag inte sticka under stolen med, men ibland vet han verkligen exakt vad han ska säga och göra för att jag ska må bättre.



Jag funderar på en ny kategori här på bloggen, kanske "Veckans tema". Tänkte inkludera er läsare lite så ni får rösta på ett tema, eller ett märke och så ska jag bara visa det i en vecka. Då kan det ju bli både smink och naglar beroende på vilket märke ni väljer. Hur låter det? Vill ni ha någon slags röstnings funktion här? Som jag kanske nämnde tidigare ska jag lägga ner mycket mera tid på bloggen iår, jag har verkligen saknat att blogga mycket.

Nu ska jag som sagt sova, imorgon ska jag gå upp 4:40 och efter jobbet åka in till stan och äta middag med min extrapappa (som egentligen inte är pappa till mig alls utan min gamla högstadielärare men som jag ser som min pappa eftersom han alltid ställer upp.)

Godnatt på er!

Kommentarer

  1. Glad att höra att du har det så bra med jobb, sambo och syster. Det är du såååå värd! <3
    Det låter superkul med veckans tema, de tycker jag du ska köra på och det vore kul med en röstningsfunktion. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg