Eotd: Sleek - Celestial

Hallå alla härliga människor!

Idag är jag ledig, är lite förkyld och har lite ont i halsen så jag ställde in min träff med tränaren imorgon, bättre att ta det säkra före det osäkra. Jag har sminkat mig lite idag och ville använda min senaste Sleek palett jag köpte på Sephoras rea, Celestial. En jättefin palett med många användbara färger. Jag gillar verkligen Sleeks sortiment när det gäller smink! Brukar alltid köpa med mig det hem när jag reser från London.

Denna palett är det jag använt, vet inte varför den vill vända bilden!

På läpparna har jag Sephora ultra vinyl lip pencil i färgen Vinyl raspberry








Ansikte:
Tikei mineral foundation
Make up store M/S Smog
Make up revolution ultra blush palette i färgen Sugar and Spice (både rouge och highlight)
Make up store Tri brow color

Ögon:
Urban Decay Primer potion
Sleek makeup i-Divine palette Celestial. Skuggorna jag använt heter Lunar, Saturn's ring, Astral blue, Earth shine och Stargze
Make up store M/S muffin
Make up store kajal black
H&M liquid liner black
IsaDora precision mascara

Var först inte alls nöjd med sminkningen men ju mer den har fått sätta sig ju mer bekväm känner jag mig. Jag verkligen älskar att leka med alla ögonskuggor och det är något jag lovat mig själv att lägga mer tid på. 

Vad tycker ni om detta? :)
Kramar



Kommentarer

  1. Oh så snyggt! Du passar verkligen i färgskalan! =)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är supersnyggt ju!! Du är sååå vacker Emelie! <3

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin sminkning! Är sugen på Celestial-paletten, har ett gäng paletter från Sleek men inte den :)

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt skuggat alltså! Och med lite färg på läpparna till blir det full pott tycker jag!
    Kul att du hittade Celestial-paletten på rean förresten. Jag var till Sephora på Bibloteksgatan men hittade inte en enda Sleek-palett :/ Å andra sidan så räcker de fem paletter jag har från dem ganska långt... :)

    SvaraRadera
  5. Superfint med blått på dig! Krya på förkylningen!

    SvaraRadera
  6. Kanonfint! Det blå blir ju hur snyggt som helst till din hårfärg :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg