Deltagare blå måndag vecka 3

Hej på er!
Ursäkta detta sena sammanställnings inlägg, jag var ute igår efter jobbet på middag med bonuspappan och idag vaknade jag med migrän så jag har knappt klarat av att arbeta. Men envis som jag är så gick jag till jobbet och försökte och stannade hela mitt pass. Kom hem för en stund sen och nu börjar det släppa lite.

Men nu ska vi kika in hos er, så roligt att se att ni är sju stycken som är med!

Lottsky visar två härliga lack i en manikyr. Riktigt snyggt!

Anne har jättefina CBL Independence day på naglarna, riktigt läckert!

TheNailpolishsaga visar Nordic Cap. Jag älskar verkligen Nordic Cap, de kostar 10 kr!

Kerstin har våriga känslor med Depend! Och grattis till bebis!

Gelic har gjort jättefina hjärtan på naglarna!

Pamsan visar superfina Zoya - Remy!

Vandrar genom färger visar ett IsaDora lack jag aldrig sett förut, riktigt läckert.

Tack alla som var med på blå måndag!




Kommentarer

Populära inlägg