Deltagare blå måndag v4

Oj vad många ni var idag, vad roligt!
Jag har haft en ganska dålig måndag, haft krånglig mage så varit hemma från jobbet. Men det blev bättre på förmiddagen så jag ska jobba igen imorgon.

Lottsky är först ut med ett somrigt blått lack, riktigt läcker nyans!

Karin visar ett riktigt fint blått lack från Shades of Barielle, älskar de mörka nyanserna såhär när mörkret fortfarande är dominant!

Helena har ett jättesnyggt Zoya lack på naglarna, jag älskar Zoya!

Emelie visar Cuccio, ett märke jag aldrig tidigare sett, riktigt fint ut!

Pamsan visar strängglitter! Strängglitter är inte min favorit, inte hennes heller, men jag tyckte ändå det blev fint!

AnnKicki visar ett Wet'n'Wild som ser supersnyggt ut!

Vandrargenomfärger har ett supersnyggt Cirque, med holo! Åh så läckert!

Kerstin visar smink från Urban Decay, riktigt läckert!

Emma har Lilypad Lacquer på naglarna, äger inget själv (än), men riktigt snyggt är det!


Tack alla för att ni var med på blå måndag denna vecka! Så roligt att se att det är ganska många som är med! Det får mig att vilja lägga upp fler inlägg och alla kommentarer gör så att jag vill blogga mer.

Ha nu en trevlig fortsatt vecka så hoppas jag att det kommer fler inlägg från mig!

Kommentarer

Populära inlägg