Blå måndag med KIKO

Godmorgon allihopa! (Eller det är söndag kväll när jag skriver detta..)
Har jobbat hela helgen men har ändå haft en fantastisk helg! Hoppas er har varit lika fin som min :) Jag har dock varit ganska trött, jobbat och tränat och övningskört, ibland blir det lite för mycket för lilla huvudet om vi säger så, men saker och ting lugnar väl ner sig lagom till sommaren hihi.

Nu till blå måndag! Det är dags att hitta en ledig tid att swatcha lite blåa lack märkte jag nu, har bara detta kvar att visa.. Och mina händer och naglar är som vanligt katastrof torra på dessa bilder..

Det är ett lack från KIKO som jag inte kan minnas namnet på just nu och inte har jag fotat det heller. Det är köpt i KIKOs affär i London när jag var där i höstas. Jag älskar denna nyans! Lite jelly lack över det hela, täckte på tre lager men på bilderna kan man ana lite vnl.






Hoppas ni är med idag och visar antingen manikyrer eller smink!
Ha en underbar måndag så kikar jag in hos er senare <3
Och jag vill tacka underbara Karin som varje vecka hjälper mig med koder till blå måndag. Du är underbar Karin!

Kommentarer

  1. Åh vilken härlig blå färg, riktigt riktigt snyggt lack! Är med idag!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt lack! Är jättesugen att testa Kiko men har inte kommit mig för att beställa.

    SvaraRadera
  3. Det där borde ju vara samma som jag visar :) Fin färg.

    SvaraRadera
  4. Härlig nyans och härlig glans! Jag är med idag, om en stund :)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blå färg! Har inte testat något från Kiko, är det ett bra märke? :)

    Hoppas att övningskörningen går bra :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg