Deltagare blå måndag v44

Hej på er!
Det är Emelie som skriver detta samlingsinlägg då syster mest bloggar från telefonen. Vad många ni var som var med igår, vi blir så himla glada av att se det. Och många fina blåa lack har jag fått se! Blir så sugen på att shoppa mer blått helt klart. Hoppas alla hade en bra måndag, här skrevs det viktiga papper och idag är jag ledig.

Men nu till deltagare:

Helena visar ursnygga Celestial Cosmetics - In the navy, ett mörkare blått lack med holo i. Jag blev lite kär.

Colorbyte bär ett väldigt fint Depend lack, jag älskar oftast Depend, tycker de är himla tjusiga!

Malin bär Claudia, ett riktigt tjusigt lack!

Emma visar Depend från höstkollektionen. Jag gillar verkligen det lacket!

Karin bär ett Orly lack som ser helt underbart ut! Jag gillar Orly supermycket!

Anne har The nail junkie att visa upp. Ett nytt märke för mig, men jag blir sugen på att klicka hem det för det är så vackert!

Linda visar också ett okänt nytt märke för mig, ett riktigt fint glitter! Hungry asian heter märket, in och kika vet ja!

Lottsky bär Art Deco med lite holoöverlack. Riktigt fint! Och visst har du rätt i att mörkret ibland kan göra en ganska nedstämd.

Pamsan visar ett CND lack som jag tycker ser läckert ut.

Kerstin visar ett sminkat öga! Riktigt riktigt läckert, blir sugen på att sminka blått här med. Får nog bli till helgen!


Ni var några stycken som var med som sagt vilket glädjer både mig och syster!
Nästa måndag är det nog jag som kör tror jag.

Massor med kärlek till er!

Kommentarer

Populära inlägg