Deltagare blå måndag 13 okt

Förlåt så mycket att detta inlägg kommer så sent! Har haft lite mycket i huvudet och värre kommer det att bli resten av året. Jag ska dock verkligen lägga tid på detta, för blå måndag är så himla roligt!

Ni var några som var med i måndags och jag hoppas på deltagare på måndag igen!

Emma visar Glam Polish - Bibbidi bobbidi bo, ett snyggt glitterlack! Kärlek på detta faktiskt!

Honmednaglarna bär China Glaze - Up all night. Jag älskar såna här mörka nyanser, speciellt nu på hösten.

Pamsan har prytt sina naglar med Depend - 4047, Ett metallic lack, jag gillar inte metallic men kika in på detta inlägg om ni vill se vad för coolt hon gjorde med det! Otroligt läckert som matt måste jag erkänna.

Skimmerskuggan visar IsaDora gellack. En fin nyans men hållbarheten verkar vara sådär..

Lotta bär en skitlette med blåa lack. Riktigt läckert :)

Annica är med via instagram och visar Pahlish - Ace of fours. Jag har detta lack och tycker det är himla fint!

Tack alla för att ni är med på blå måndag, hoppas på att få se era fina manikyrer på måndag igen!
Jag kommer nog att visa smink på måndag då smink är något jag också brinner för.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg