Blå måndag med Depend 422

Då var det måndag igen!
Jag hoppas alla har haft en bra helg, jag har för en gångs skull varit ledig (trots jämn vecka) och har i princip inte gjort mycket alls. Laddat inför den här veckan då det blir en hel del jobb. Har som bekant börjat på nytt jobb och jag älskar det!

Idag tänkte jag visa ett av Depends höstlack, en härlig mörkblå ton som verkligen glänste under Seche vite som jag använder som topcoat. Det är två lager om jag inte minns fel och det torkade snabbt. Enda att klaga på är att Depend aldrig döper sina lack, det tycker jag är ganska trist.





Jag tackar underbara Karin för alla inklinkz länkar hon ger mig <3 Du är underbar!

Jag hoppas ni är med idag, kommentera gärna och lägg till er länk så kikar jag in senare!



Kommentarer

  1. Snygg blå, inte så olika min:)

    SvaraRadera
  2. Idag är jag med både på din Blå Måndag och United In Pink. Fint att man kunde pricka in båda. :) Dependlacket ser himla fint ut. Det får åka fram snart.

    SvaraRadera
  3. Jättefint skimmerlack, blått på sitt bästa!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg