Notd: China Glaze Stone Cold

Hej! Gär kommer dagens naglar, det är China Glaze Stone Cold. Ingen holofredag för mig alltså :-( Det var länge sedan jag använde det så jag hade glömt att det torkade matt. I flaskan ser det fint skimrigt ut. Jag valde ändå att inte ha överlack. Detta är två lager och lacket var lätt att lacka med och täckte nästan på ett lager. Torkar snabbt vilket jag gillar. Men det är inte speciellt upphetsande och kommer inte sitta så länge på mig.

Blir tokig för jag kan inte komma ihåg vilken kollektionen denna är ifrån!  Vet ju att det är från den där filmen med hon den snygga tjejen men vad fasiken heter den!? /Karin

Kommentarer

  1. Den är från The Hunger Games/Capitol Colors-kollektionen :) Snyggt lack tycker jag! Har det inte själv men är sugen att köpa, fint med den matta finishen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lite speciellt med den matta finishen och jag äger nog inget liknande. Hunger games var det ju, tack!

      Radera
  2. Hunger Games kollektionen är den ifrån:) Jag tycker det är snyggt, detta och riverting är de enda som jag behållit ifrån den kollektionen när jag nästan hade hela från början:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riveting är ett av mina favoritlack! Jag har Harvest Moon också men Riveting slår det :-) glömmer alltid bort vad filmen heter haha

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg