Hej igen!

Efter att ha varit MIA under sådär en hundra år så ska jag försöka mig på det här med bloggande igen. För er som inte känner mig så heter jag Karin och är Emelies aka Blowfish äldre, snyggare och smartare syster. Eller nåt.... Vi delar samma passion för nagellack och smink även om vi annars är hyfsat olika :-)
Jag tänkte visa mitt nya och första lack från Crows Toes (CrowsToes?) som är Svartalfheim, ett väldigt vackert mörkblått/svart glitterlack. Jag har målat 3 lager och ett lager överlack. Formulan var okej, blev lite klumpigt och ytan är ojämn. Kanske hade blivit bättre om jag lagt ett lager över svart eller fler lager överlack. Jag gillar detta trots allt! Jag är lat och tar bara bilder med mobilen, hoppas ni står ut..
Tack för mig och trevlig kväll :-)/ Karin

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg