Grön onsdag med Z28

Hej alla!
Hoppas ni är friska, här är det sjukstuga deluxe. Har haft feber sen i söndag i princip och är superförkyld och hostig. Idag kan jag sitta upp, det kunde jag inte igår. Det är iaf något! Ska vara hemma från jobbet imorgon så får vi se om jag kan jobba helgen.

Nu till något roligare! Det är grön onsdag hos Karin och jag tänker delta med en lite annorlunda manikyr. Vet inte alls om jag är särskilt nöjd. Hur som, det är det svara lacket från Nordic Cap som bas, och herregud det är en one coater! Hur bra som helst, den ska jag definitivt ha till fler manikyrer framöver. Över den har jag lagt två lager av Darling Diva - Z28 från hennes Muscle car collection. Hur fint grönt glitter som helst, på ringfingret har jag valt att lägga två lager över hela nageln, på de andra duttade jag bara på på tipparna.

Vad tycker ni om detta?
Äger ni inte någon av dessa lack än kan jag verkligen rekommendera dem. Nordic Cap köper jag på Willys för 10kr/st.






Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg