Blå måndag deltagare v40

Hej på er!
Förlåt att jag inte hälsade på er eller gjorde sammanställning igår men att vara utan glasögon är ansträngande. Fick migrän igår kväll och har fortfarande lite ont.

Emelie visar Max Factor Dazzling blue, och jag tycker det är blått! Skirt men fin färg

Anne har lackat med Mentality brute. riktigt fint matt lack,

Karin visar holo! Ett riktigt snyggt sådant, från I AM custom color

Emma har lackat med nya Depend 424, ett riktigt snyggt lack!

Honmednaglarna visar Barry M. Är riktigt sugen på att köpa det märket när jag är i England nästa vecka!

Lottsky visar lack i repris pga förkylning. Krya på dig!

Pamsan delar med sig av ett jättefint Gina Tricot lack. Och har haft problem med hälsan, hoppas det blir bättre snart!

Vandrargenomfärger har lackat med Girly bits. Fin fint!

Gelic visar ett lack från ztiz, riktigt fin mörk färg!

Kerstin visar ett jättefint lack från Kicks. Älskar det märket faktiskt!

Linda har lackat med Femme fatale, snyggt!

Tack alla för att ni var med även denna måndag, ni gör mig så glad!

Nästa vecka tror jag min syster vill visa Blå måndag och det ska hon få göra, jag kommer hjälpa henne med alla koder som behövs och sammanställa.

Kommentarer

Populära inlägg