Notd: Darling Diva - Girly

Det här är ett lack jag aldrig skulle köpt till mig själv, basen är rosa och det är olika sorters glitter i. Jag fick det av underbara Elin när jag fyllde år och häromdagen tyckte jag att det var dags att testa. Jag ångrar mig inte!

Tyckte detta var hur fint som helst och färgen klädde mina naglar, trots att jag annars inte direkt brukar passa i rosa. Tror det är tre lager på bilderna och det var lätt att få upp alla olika grejer på nageln. Bilderna får tala för sig själva men tycker verkligen att Darling Diva gör fina lack!











Nu har jag precis kommit hem från träningen, ska titta på lite serier sen är det nog dags att sova.


Kommentarer

  1. Sååå fint, stjärnorna är så vackra tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Det här var jättesött! Och även om man inte är så rosa av sig kan det ju va kul med rosa naglar, det är ju så liten yta:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg