Eotd: Petal pusher

Hej på er!
Dessa bilder är från första mars, men jag använde exakt samma idag faktiskt.

Det är WetnWild åtta palett vid namn Petal pusher. Den har lila och blålila toner, jag tyckte den var sådär jämnt i applicering. Men fina färger hur som. På vattenlinjen och undre fransraden har jag en penna från Make up store som heter Violet storm, älskar den! Och mina fransar ser riktigt långa ut och det är med hjälp av IsaDora Precision mascara, totalt älskar den med!

Lila framhäver grönt så här ser man mer grönt i mina ögon, vilket man annars inte gör.





Jag gillar WetnWild faktiskt! Har en del paletter därifrån, några nagellack och även något rouge. :)

Hoppas ni haft en fantastisk tisdag förresten! Det har jag, jag gymmade (grymt helkroppspass!) sen har jag shoppat kläder med bästis och även tagit några cider på en pub i city, som sagt, fantastisk dag!
Kram på er!

Kommentarer

  1. Snyggt! Gillar åxå WetnWild, speciellt ögonskuggorna. Brukar passa på att köpa lite wnw när jag är på ullared då dom har en del där och billigt

    SvaraRadera
  2. Grymt bra färg till dig!! :D Såå fint!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg