Eotd: 5 februari - Brunkulla

Godmorgon!
Jag sitter här i soffan, precis ätit frukost och ska inte åka till jobbet förrän om en timme och tänkte att jag faktiskt kunde blogga upp ett sminkat öga! Helgen har gått otroligt snabbt, har jobbat och tränat faktiskt. Så himla grymt! Börjar se lite skillnad på låren nu, man kan tyda en muskel där, och jag tycker axlarna ser annorlunda ut. Nu måste jag bara tajta till kosten lite, har ätit på tok för mycket socker igen..

Men nu åter till ögat. Jag har använt IDUN minerals paletten Brunkulla, den är verkligen underbar och otroligt användbar.






Som bas har jag Tikei mineral puder och jag tror jag kan ha använt Make up stores rouge i färgen sugar muffin här.. Men svårt att säga, men det är shading med Smog iaf! Och till brynen använder jag mig av Make up stores tri brow color. tycker den är superduper!

Hoppas ni har en underbar måndag! Kram på er

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg