Blå måndag: Erotic city

Måndag igen. Och vilken måndag jag haft! Jag är ledig och gav mig ut på första löprundan sen innan min körtelfeber bröt ut, alltså första sen augusti. Det gick sakta och mitt mål var 2km joggandes. Det blev totalt 2.6km varav 2km joggandes! Jag gjorde det utan att stanna! Jag är så himla nöjd att jag är tillbaka på banan igen, ni anar inte. Funderar på om det ska bli gym imorgon efter jobbet och sen en löprunda igen på onsdag morgon. Jobbar nämligen i helgen så då blir det vila.

Anyway, det var ju inte det jag skulle prata om! Här är mitt bidrag till blå måndag. Darling Diva - Erotic city. Jag tror inte riktigt jag kom överens med formulan på denna. Den är lite tjock. Efter första lagret ville jag ta bort det, för då såg det brunt och tråkigt ut. Men efter tre lager blev jag nöjd. Men som sagt, den var lite tjock och jag ska nog försöka tunna ut den lite.

Kika in hos Tove för fler blåa måndagsmanikyrer.






Ja herregud vad slarvigt målat. Jag skyller på att jag sitter framlutad och att det var mörkt. Skärpning Emelie!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg