Notd: Fredagsbling

Det är fredag mina vänner! Jag är ledig, steg upp halv sju för att diska lite eftersom det skulle komma killar och kolla något med ventilationen mellan 7-14. Jag hade tur, de kom vid halv nio och det tog ca en minut så nu har jag hela dagen framför mig. Ska in till stan i eftermiddag och fika med en vän, annars ska jag bara ta det lugnt.

Nu till naglarna. Fick hem lite nailartpenslar häromdagen och ville genast pröva en platt pensel, så det har jag använt här för att applicera det silvriga glitter lacket på tipparna. För att vara första gången jag pillar med sånt så är jag nöjd. Lacken jag använt är Gina Tricot - Black samt Gina Tricot - Sparkling silver. Två lager av det svarta och sen lite duttande med det silvriga som sagt, och så SV på toppen.

Vad tycker ni? Jag tycker det är ett smart sätt att använda sina glitterlack på, har en hel del i olika färger från just Gina Tricot.




Det var ganska mörkt ute när jag fotade så därför är bilderna lite sådär, något jag tror vi får vänja oss vid tills det vänder igen.

Ha en underbar helg  mina vänner!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg