Etod: Brunkulla

Den 21 december var det dags för lite smink igen. Denna gång använde jag Idun paletten som heter Brunkulla, en palett med fyra bruna nyanser. Den är faktiskt helt underbar!

I denna sminkning är jag otroligt nöjd med eyelinern! Så rak den ser ut på bilderna, helt fantastiskt. Jag har börjat använda make up stores cake eyeliner, tyckte det var dags för mig att lära mig hantera en pensel. Jag är nöjd, mer än nöjd med denna sminkning. Och kolla shading och rouge på ansiktsbilden. Underbart!

Smink ger mig så mycket glädje. Jag älskar det.





Alla bilder utom den sista är tagna vid en lampa då klockan var sju på morgonen tror jag. Den sista är tagen i badrummet där det är starkare ljus.

Kommentarer

  1. Du är så sjukt vacker! Och talangfull! Och supersnäll och älsklig! <3

    Och din eyeliner på dessa bilder är verkligen to die for!

    SvaraRadera
  2. Älskar Brunkulla paletten Du blev ju sååå vacker. Hela du är fin. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg