Blå måndag: Moonlight

Måndag igen! Jag har haft äran att vara ledig denna helg fastän det egentligen är min jobbhelg, vilket betyder att kommande helg blir det jobb men det gör mig inte så mycket.

Har ni julpyntat än? Jag äger inget som helst julpynt, inte ens en enda ljusstake eller stjärna så jag ska försöka införskaffa något i veckan så det blir lite mysigt här hemma.

Men nu ska jag ju prata nagellack, detta är ursnygga Moonlight från H&M. En riktigt fin mörk blå färg med skimmer i! Tre tunna lager krävdes det för denna täckning och det är faktiskt väldigt fin formula. Anledningen till att mitt pekfinger ser ut sådär beror på otålighet, jag ville verkligen sova och då flöt det ut ojämnt och så fick jag lite rynkor i det. Men det gör mig liksom inget, det är så himla vackert.










Två sista bilderna är tagna i direkt solljus. Vad tycker ni? Visst är det läckert?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg