The first time we met I found a place for my heart

Halloj!
Hoppas ni har haft en bra helg! Min helg har varit bra, personalfest och så fick jag träffa fina vännen lite snabbt. Men jag är så trött idag kan jag lova, det känns att jag varit på brödavdelningen i tre dagar. Träningsvärk lite överallt faktiskt men glad ändå, min kropp har inte sagt ifrån mer vilket betyder att jag idag ska testa min avdelning igen! Det var länge sen så det ska bli skoj, men tungt såklart.

Hade världens snyggaste naglar i lördags också, Little red corvette.. Det har börjat skalas av så jag måste måla om för att ta bilder åt er. Men jag kommer definitivt bära det igen inom en snar framtid för det kan ha varit årets läckraste manikyr!




Jag önskar er en underbar måndag, det ska jag försöka ha!

Kommentarer

Populära inlägg