Notd: Depend 2065

Tjingeling!
Jag vill börja med att säga tack för alla fina kommentarer om min vikt igår, som ni förstår är jag väldigt nöjd med mig själv. Har lite över fem kg kvar på vågen, men inget jag stressar över.

Nu till lite naglar, detta bar jag i juli (!) jag vet inte varför jag inte bloggat upp detta, kanske för att naglarna ser lite sådär ut.. I vilket fall som helst det är Depends strukturlack och jag gillar färgen otroligt mycket. Ser verkligen ut som krossade kristaller på naglarna. Torkade snabbt har jag för mig att det gjorde också. Kan vara två-tre lager på bilderna.








Helt klart ett lack jag måste använda snart igen känner jag. Vad tycker ni?

Kommentarer

  1. Jag. Måste. Måla. Naglarna! Med blått. Gärna det här lacket eller Polar Nights... Fortsätt att inspirera så här så kanske jag orkar ta mig tid med mina egna små klor nån gång... :)

    SvaraRadera
  2. Blått, blått, blått! Må-bra färg:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg