Eotd: Storm

Denna helg är jag helt ledig och har ingenting inplanerat. Jag tänker bara sitta här. Jag har jobbat alldeles för hårt den senaste veckan och kroppen säger verkligen ifrån. För att undvika att bli sämre så tänker jag sitta i soffan och bara mysa som sagt.

Vad gör man då så att man inte blir uttråkad?
Jo jag sminkar mig! I denna sminkning har jag använt Sleek Storm paletten, jag älskar verkligen Sleek. De har underbara nyanser och de sitter som en smäck och det är så lätt att variera mellan färgerna. Kan jag verkligen rekommendera.

Här har jag tagit bild på paletten och ringat in de färger som jag använt, jag hoppas det kanske hjälper lite.








Jag hoppas att ni andra njuter av helgen!

Kommentarer

  1. Hihi, av någon anledning kände jag för grått idag när jag sminkade mig... nu vet jag varför! :) Din mejk blev dock 1000 ggr snyggare än min, för wow vad snyggt det här är!

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt! Var rädd om dig hörru! ♥

    SvaraRadera
  3. Super snyggt! Blev ju lite sugen på att ta fram min Storm palett...men nu ska jag nog sova :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg