Depend - 252

Jag har en hel del Depend lack i min samling, jag tänkte försöka beta av så många som möjligt då de faktiskt har underbara nyanser och jag har bara använt mina max en gång!Det är ju blå måndag hos Tove så det är självklart att man är med!

Detta blåa lack är helt fantastiskt att titta på tycker jag. Det skimrar så himla fint. Just såna här blåa nyanser tycker jag väldigt mycket om, det känns inte platt någonstans utan naglarna verkligen syns. Tror tom att detta lack är med på headern!

Jag har nog haft lacket ganska länge, men denna manikyr är från oktober. Tror det är tre lager på bilderna och så seche vite över. Jag hade lite problem med SV:et som krympte lacket lite och korvade tummen, men det gjorde mig ingenting irl så att säga. Nu sluta pladdra och lite bilder istället.







Vad tycker ni, härlig blå färg eller hur?

Kommentarer

Populära inlägg