United in green - Hunter green

Halloj!
Jag skulle varit med redan igår, men en väldigt kär vän till mig kom och hämtade mig igår morse och körde mig hem till honom. Där har jag nu legat i ett dygn och sett massor med bra tecknade filmer. Precis vad jag behövde i sjukdomen. Jag mår alltså mycket bättre, men behöver vila mer. Han körde precis hem mig, herregud vad min katt saknat mig!

Nu åter till lacket. Detta är IsaDoras härliga gröna färg vid namn Hunter green. Det är riktigt snyggt och lätt applicerat, täckte på ett lager men jag hade två för säkerhetsskull. Det är riktigt mörkt grönt och i vissa ljus ser det nästan svart ut. Jag älskar det, tycker det är superhärligt!

Vad tycker ni, är detta något ni tycker är läckert?







Kommentarer

  1. Jag gillar detta och blir sugen på attplocka fram min flarra :)

    Och du, krya på dig! Himla segt med körtelfeber :/

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Gillar dessa "nästansvarta" :)

    SvaraRadera
  3. Det är så hila läckert, detta lack!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg