United in green - Depend 361

Härliga fredag!
Eller vad vet jag, jag lämnar ju inte lägenheten. Fast idag ska jag ut på äventyr.. Jag ska gå ner två trappor och slänga sopor och passa på att hämta posten, spännande va?

Detta lack köpte jag på Lindex i somras för hela 14.50 kr. Då tänkte jag mest rea det är grönt. Men jag måste säga att jag älskar detta lack. Det är grönt med skimmer i, i blått tror jag. Och det var en dröm att lacka med. Om vi nu ignorerar lillfingret igen, jag slog i glaset, så torkade det hur bra som helst också. Jag älskar detta lack, det är helt klart en ny favorit. Men jag tror att anledningen till att det reades ut var att det skulle utgå ur sortiment.. Så jag vet inte om det går att köpa längre.

Ni får massor med bilder på detta, vad tycker ni är det läckert eller vad?






Kommentarer

  1. Det är rätt snyggt faktiskt, och jag gillar knappt gröna naglar. :P Men ett till lager hade nog inte skadat. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg