Att må bra

Hej på er!
Alla har vi olika sätt att må bra på och olika sätt att komma dit. Idag har jag haft en sån där riktigt bra dag. Började dock inte hundra så jag var skeptisk men det gick över tack och lov.

Jag åkte till Årsta för att jogga fem km.. FEM KM! Jag sprang sist, för över en månad sen och då joggade jag kanske två km, varav lite gång där emellan. Men nu hade jag alltså gått med på att springa fem.. Jo jag tackar jag! Men jag kom runt! Gick kanske två km totalt men stannade aldrig helt och höll ändå igång. Jag är så stolt över mig själv, vilken prestation. Sen kan man alltid göra bättre nästa gång :) Det hjälper ju att ha min löparpartner, han är fantastisk när det gäller pepp. Pekade finger åt honom idag för han gjorde tummen upp åt mig för många gånger, haha jag kan bli lite irriterad när jag vill vomitera och dö.

Efter joggingen och väl hemma så var det bara att sticka ut igen, för att träffa Elin. Hon är en riktigt underbar tjej :) Jag fick låna lite lack av henne och så gav hon mig faktiskt ett lack, ett "Grattis till diplomet"- lack. Är inte det underbart? Vi åt lite middag och drack lite kaffe, och pratade nonstop. Är glad att hon är min vän :)

Så tänk på det, vänskap kan bildas när som helst och hur som helst. Vi känner ju varann via nagellacksvärlden, vilket jag personligen tycker är lite coolt. Och tänk på att man orkar mer än vad man tror, man ska bara ge sig fan på det.

Med dessa visa ord såhär på kvällskvisten säger jag godnatt med en bild tagen tidigare idag.
Tjing tjong! :)


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg