Notd: 3 maj

Halloj!
Här kommer en efterlängtad notd.. Jag har som sagt en hel del som är på gång i livet, därav frånvaron. Dessutom tycker jag att mina naglar blivit så fula efter vintern, eller snarare nagelbanden. Men här kommer ändå en notd.

Det är Nordic Cap, ett 10 kr lack jag köpte på Willys i Åkersberga. Köpte faktiskt åtta stycken olika totalt och där sprack mitt köpstopp. Men det har varit så mycket i mitt personliga liv att jag tyckte jag var värd det. Det går kanske att diskuteras.

Hur mår ni? Ser att många fortfarande läser här och jag hoppas ni kommer tillbaka nu när jag faktiskt lyckas publicera ett inlägg.





Visst är det en härlig sommarfärg? :)

Ha det bäst, jag hoppas jag kommer tillbaka med mer snart!

Kommentarer

  1. Åh, jag har lackat tårna med den och är jättenöjd! Det konkurrerar med en del betydligt dyrare favoriter ;)

    SvaraRadera
  2. En underbar sommarfärg verkligen!
    Kul att du är tillbaka! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg