Månadens Glossybox

Häromdagen kom månadens glossybox och jag tycker alltid det är lika spännande att öppna lådan :-) och lådan den kommer i är så fin! :-D ibland blir man lite besviken men den här månaden tyckte jag det var bra grejer. Temat var Beautiful Dreamer (fint men jag vet inte riktigt om temat speglar produkterna...) jag blev mest glad över läppduon från Models co och ansiktskrämen. Det är super att få prova något nytt, jag har alltid samma gamla kräm fast jag tänker att jag ska testa något nytt. Hårgrejer är också kul, men jag är dålig på att använda sånt. Borstar typ håret på morgonen och sen är jag klar

Har ni Glossybox? Vad fick ni i er låda?
/Karin





Kommentarer

  1. SV: Tack, jag är inte så fundersam som jag låter, men vissa dagar är tuffare än andra.

    Vad betalar man för en Glossybox? Jag har hört från fler om den där boxen nu och blir ju bra nyfiken :)

    SvaraRadera
  2. Jag har prenumererat på Glossybox sen februari. :)
    Fick håroljan, Vichy krämen, Modelco men i beigerosa, vad är det för färg du fick? Rouget och en body butter från The Body Shop. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg