När man inte har tid

Ibland, speciellt på fredagar för då börjar jag kl 7, så hinner jag inte lägga på någon ögonmake up. Då kan det vara kul att variera färg på eyelinern! Och jag har en klar favorit, MUA intense colour eyeliner i färgen forest green. Den är underbar, köpte den på Superdrug i England men den går även att beställa från deras hemsida. Inte just nu dock för de har 35% rabatt och fri frakt just nu, och deras server har kraschat. Jag ska nämligen försöka beställa lite grejer. Det är ett budget märke, betalade en pund för eyelinern. Har även deras eyeprimer som är hur bra som helst, gick också på en pund har jag för mig. Åter till forest green, den glider på som smör, är lätt att vässa och håller hela dagen (plus lite till!)


Bortse från mina oplockade bryn och mascara kladd. Kan verkligen rekommendera denna produkt, har en till eyeliner i färgen turkos men den tycker jag inte är lika bra. Ska beställa lite fler nu och en backup på den gröna.



Kommentarer

Populära inlägg