Eotd: Frosted forest

Hej på er!
Ingen uppdatering igår på grund av jävlig huvudvärk. Idag har jag mått sådär, katten till veterinären, vi får svar imorn. Tror det är dags för henne att åka till himlen snart tror jag, vilket gör mitt hjärta halvt.

Men nu till lite smink! Häromdagen bar jag en så enkel sminkning men så fin. Frosted forest från Lumene, som jag fått av min vän Sanna, den är underbar. Sitter hela dagen och går att bygga upp intensiteten på lätt som en plätt. Önskar faktiskt att jag ägde fler Lumene skuggor. Den är brun men kommer fram lite grön på bilder, vilket jag inte håller med om på ögonen. Fin hur som!

English: Hello! No update yesterday, I was at home all day with a terrible headache. Today my cat had to go to the vet, and I think she is really sick. Tomorrow we will find out what the bloodtest showed. 

Here are some makeup again anyway! This makeup is so simple but yet so pretty, its perfect for everyday. The shadow is Frosted forest from a brand called Lumene, I got it from my friend Sanna and I wish I had more of them! It lasts all day with a primer and you can really build the intensity of the shadow. Its brown but comes off a little green on my pictures. 




Perfekt vardagssminkning säger jag, vad säger ni? :)

En liten uppmaning till min syster Karin; blogga snart då :D



Kommentarer

  1. Stor megasuperkattkram!! Jag vet hur jobbigt det är... :(

    Du är väldigt söt, om det nu är till någon tröst. Och jag gillar dig med! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg