Notd: Zoya - Meg

Bilder från arkivet.

För några dagar sen bar jag detta underbara gröna lack med silver skimmer i. Det är helt underbart, jag älskar verkligen alla mina Zoya lack, kommer nog bli fler köp i framtiden. Om de ändå inte var så dyra i Sverige. Har inte hittat var man kan köpa de i utlandet än. Kanske hittar jag några när jag är på semester i London. Hur som, detta är tre lager har jag för mig, över Depend base coat. Alltid SV som överlack. Torkade som en gud.




Annars mår jag ganska bra förutom att jag är otroligt trött. Jag längtar efter min semester, det känns som att alla redan har haft sin. Jag ska jobba nästa vecka också sen går jag äntligen! Då blir det som sagt England bland annat.

Nu ska jag strax till jobbet, ha en bra dag finingar!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg