Ny shoppat!

Nu kommer äntligen ett inlägg med mina nya fina awesome rouge från Make up store som jag fick av sambon. Gick in på Make up store i Nacka och såg att de hade rea. Tog direkt tre jättefina rouge och skulle köpa de när min sambo tog dem ifrån mig och betalade. Ja ungefär så gick det till.

Passionate pink, matt glory och metal cherry är nu mina! Metal cherry har jag länge velat ha men inte riktigt hittat.. Men nu så! Köpte (eller fick) alla för 75 kr styck.






Matt glory är lite ljus, även för mig, men jag ska nog komma på hur jag ska applicera den bra också. Metal cherry och passionate pink är båda ganska mörka så där får man tänka på hur mycket man tar på borsten. Men metal cherry är helt klar en ny favorit! Vad tycker ni?

/

Got this blushes from my love the other day, they were for sail at Make up store. Metal cherry is my new favourite, I love it! Passionate pink and matt glory are really beautiful as well. Matt glory is a bit to pale, even for me, but I am sure I will figure it out! What do you think?


Kommentarer

  1. Mått Glory kanske du kan använda som highlighter? Och Metal Cherry var supersnygg, wow!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kanske jag kan göra, tack för tipset! Men den är ljusrosa, kan man ha en highlighter i den färgen?
      Metal cherry är superduper snygg! Ska visa swatches på handen sen när jag får tid över. Det är min jobbhelg denna helg.

      Radera
    2. Varför inte? Men du får testa, vet inte hur den ser ut.

      Radera
  2. De ser ju jättefina ut! Vad kul att få dem i present :)

    Kul om du orkar swatcha dem också!

    SvaraRadera
  3. Metal Cherry och Matt glory är två av mina absoluta favoriter! Du ska verkligen vara glad att du fick tag i dem, jag vill köpa en ny metal cherry men det går ju inte =( Får för försöka hitta någon dupe.

    Matt Glory är skitsnygg att använda som toningsfärg när du har mörklila och blåa sminkningar =) Inte hela vägen upp till brynet men bara för att tona ut det skarpa =) Skitsnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är superglad över att ha hittat Metal cherry! Och tack för tipset om Matt glory, har svårt att se att den skulle passa som blush nämligen

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg