Notd: Rosa med NC

Godmorgon! Uppe med tuppen igen för ännu en jobb dag, klockan är snart halv sju och då åker jag med en kollega till jobbet :)

Dagens naglar är Nordic Cap, ett härligt somrigt rosa lack. Har upptäckt att dessa inte har något namn eller nummer riktigt.. Formulan var som vanligt hur bra som helst, torktiden likaså. Denna gång har det redan börjat chippa, men det beror nog mer på vad jag gjorde på jobbet igår.





Om ni ser dessa lack någonstans, KÖP DEM. Jag tycker verkligen de är hur bra som helst. Och väldigt fina färger!

Det var en superhärlig dag på jobbet i fredags och igår, jag hoppas jag får samma känsla idag. Det är så kul att jobba när det flyter på och man är glad. 

Ha en bra söndag, vad ska ni hitta på? :)

Kommentarer

  1. Jag har också köpt ett par sådana, men än så länge bara provat det gröna. Tyckte också det var helt ok! Priset är ju inte fel.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg