Notd: Nordic Cap

Hej på er!
Har haft en del att göra, därav tomheten här. Alltså detta lack, eller snarare detta märke, det är verkligen ren kärlek! Fick ju ett turkost som jag visat tidigare av en vän, men i helgen som var fick jag ca 6 stycken till i olika färger av min syster!

Formulan är perfekt, penseln är hur bra som helst och torktiden är super. Jag tror de är relativt billiga också!




Just nu har jag ett rosa lack från samma märke på naglarna, kärlek! Däremellan har jag burit ett jättefint lack från Nubar som jag hoppas att jag hinner blogga om imorn.

Jag jobbar hela helgen nämligen och nästa vecka, åtta dagar på rad som vanligt. Vilket gör att jag ibland inte riktigt hinner sitta här. Men jag hoppas dessa bilder får er att leta upp närmsta Ica butik som säljer dessa och plocka på er några färger, för de är helt underbara!

Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg