Coppering, Plum dressing och Lucky green

Jag och min syster hade en tävling om vem som kunde gå ner mest på fyra veckor. Det blev fem veckor och jag vann! Jag hade då gått ner 6.1 kg och fick välja en valfri vinst på ungefär 350 kr! Jag hade först tänkt att beställa hem något från Too faced men insåg snart att det är MAC jag vill ha.

För några veckor sedan köpte jag nämligen en pro palett från deras shop i Åhlens här i Stockholm och blev genast sugen på att fylla den.

Först ser ni min skugga Mythology som jag köpte i samband med palett köpet. Sen kommer Coppering, Plum dressing och Lucky green. Alla helt underbara färger från MAC. Jag har köpt de som de är, alltså utan onödig plastförpackning så att de bara är att sätta in i paletten.

Swatches på dessa kommer, jag måste bara få en stund över när det fortfarande är ljust! För er som är uppmärksamma har jag använt Plum dressing i min lila eotd.


Mythology

Coppering

Paletten (vet inte varför den hamnade åt fel håll, inte lärt mig blogger än..)

Plum dressing

Lucky green    




Själv tycker jag att jag gjorde ett bra val! Önskar att Steamy hade funnits i refill, men den var tyvärr slut. Då blev valet Deep truth men den fanns inte heller så då fick det bli Plum dressing, men jag är inte direkt missnöjd

Kommentarer

  1. Vilken trevlig färgsamling! Bra med belöningar till sig själv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Fast det var ju syrran som köpte eftersom hon förlorade :D

      Radera
  2. Svar
    1. Ja jag har den idag, underbar! Bär den med Humid! Kärlek!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg