3 nya microshadows från Make up store

I samma veva som jag hittade tre rouge från MUS hittade jag även tre ögonskuggor som jag tyckte lockade lite extra. Jag fick dessa av min sambo som även köpte rougen till mig och jag är superglad! Jag har dock inga swatches än, bara bilder på skuggorna. Men jag ska swatcha både rougen och ögonskuggorna snart jag lovar! Hoppas ni där ute som har semester njuter, själv är det tre veckor kvar..










Kan någon förklara för mig varför blogger verktyget lägger in mina bilder snett när det inte ska vara så? Hjälp mottages tacksamt!

Som sagt swatches kommer :)

Kommentarer

  1. Fina fynd!

    Vet tyvärr inte varför bloggen bråkar, den gör det för mig också ibland...

    SvaraRadera
  2. Regent är såååååå fin, älskar den!

    SvaraRadera
  3. Undrar hur den sista (blåa ser ut)...Har du testat den än?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg